4 Şubat 2017 Cumartesi

Windows Adım Kaydedicisi Nedir? Nasıl Çalıştırılır ? (Resimli Anlatım)

Windows Adım Kaydedicisi Nedir?
 Windows adım kaydedicisi bilgisayarınızda yaptığınız işlemleri sırasıyla ekran görüntüsü şeklinde kaydederek bunları sırasıyla bir dosya haline getirir ve zip şeklinde bilgisayarınıza kaydeden windows'un kendi içerisinde bulunan ve ayrıca program gerektirmeyen bir sistemdir.

 Windows Adım Kaydedicisini Neden Kullanayım? 
-Bilgisayarınızdaki ekran görüntülerini sırasıyla kaydetmek istiyorum.
-Bilgisayarınızda bir sorun var çözemiyorsanız ve yaptığınız işlemleri art arta kayıt etmek istiyorum
-Bilgisayarınızdaki herhangi bir programın çalışmasından şüphe duyuyorsanız Bir hata alıyorsanız
-Arkadaşınıza bilgisayarda yapılan bir işlemin nasıl yapılmasını gerektiğini açıklamak istiyorum
-Bir bilgisayar programının nasıl kurulduğunu arkadaşıma göstermek istiyorum

-Bir bilgisayar programının ayarlarının nasıl yapıldığını arkadaşıma göstermek istiyorum
gibi bir çok yapmak istediğiniz işlemde bu windows uygulaması tam size göredir.

 Windows Adım Kaydedicisi Pratik Olarak Nasıl Çalıştırılır ? 
En pratik yolu: 1-windows butonu ve r tuşuna aynı anda basarsak

  Win+R

2-Aşağıdaki çalıştır ekranı çıkacaktır. Bu çalıştır ekranına  resimdeki gibi ''psr'' yazalım ve tamam'ı tıklayalım.

3- Sonrasında ise şekildeki gibi çıkan arayüzde ''Kaydetmeye başla'' butonunu tıklıyoruz.


4-Bundan sonra ise yaşadığımız sorunları bilgisayardan tıklıyoruz bu sayede  fareyi her bir tıkladığımızda windows ayrı bir resim dosyası oluşturuyor. 




5- ''Kaydetmeyi Durdur'' butonunu tıkladığımızda ise adım kaydedicisi arayüzü çıkacaktır. Bu arayüzde resimleri sırasıyla görebilirsiniz ve  kaydet butonunu tıkladığımızda ilgili adım resimlerini nereye kaydedeceğinizi seçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder